Wanneer ontvang ik een spaarzegel?

Het is niet meer mogelijk om zegels te sparen. Je kunt wél nog t/m 2 februari je volle spaarkaarten inleveren.

Tot wanneer ontvang ik spaarzegels?

Je ontvangt de spaarzegels van zondag 28 oktober 2018 tot en met zaterdag 19 januari 2019.

Tot wanneer kan ik mijn volle spaarkaart(en) inleveren?

Het inleveren van de spaarkaarten is mogelijk t/m zaterdag 2 februari 2019. Inleveren na deze datum is niet meer mogelijk, zorg er dus voor dat je op tijd jouw volle spaarkaart inlevert.

Wat kan ik met een volle spaarkaart doen?

Bij 15 spaarzegels is de spaarkaart vol. De sets kan je aanschaffen met de volgende bijbetaling:

Schaaltjes 13cm. €2,99
Soepkom 16 cm. €3,49
Ontbijtbord 21 cm. €2,99
Dinerbord 21 cm. €3,99
Kopje 18 cl. €2,99
Mok 30 cl. €3,99

Kan ik extra zegels kopen?

Zegels worden enkel meegegeven bij iedere € 5,- aan boodschappen bij DekaMarkt en wekelijks wisselende actieproducten. De zegels zijn niet te koop.

Hoe kan ik aan een spaarkaart komen?

Bij de servicebalie en de kassa’s zijn de spaarkaarten verkrijgbaar.

Wat als mijn gewenste item niet voorradig is?

We doen er alles aan om de gehele spaaractie alle items op voorraad te hebben. Het kan echter voorkomen dat er iets uitverkocht raakt. Vraag na in de winkel of de betreffende item nog binnenkomt. Als dit niet zo is geldt helaas op=op.

Hoe werkt de garantie tijdens de actie?

Tijdens de looptijd van de spaaractie breng je het defecte product terug naar de winkel waar het product is aangekocht. Het is mogelijk om een vervangend item te krijgen als het artikel nog aanwezig is.

Hoe werkt de garantie na de actie?

Na afloop van de spaaractie kun je een melding aanmaken via het contactformulier op onze website.