Ontvang ik ook spaarzegels bij mijn online bestellingen?

Jazeker, ook als je jouw boodschappen laat thuisbezorgen ontvang je hierbij spaarzegels.

Ontvang ik ook spaarzegels als ik mijn SmaakmakersPas niet gekoppeld heb aan een account?

Nee, je ontvangt alleen spaarzegels zonder SmaakmakersPas of met een aan je account gekoppelde SmaakmakersPas.

Tot wanneer kan ik mijn volle spaarkaart(en) inleveren?

Het inleveren van de spaarkaarten is mogelijk t/m zaterdag 6 november 2021. Inleveren na deze datum is niet meer mogelijk, zorg er dus voor dat je op tijd jouw volle spaarkaart inlevert.

Hoe kan ik sparen in de SmaakmakersApp?

Klik op digitaal sparen in het menu van de app en geef op het volgende scherm toestemming.

Ik heb geen zegels ontvangen aan de kassa, wat nu?

Is de kassamedewerker een keertje vergeten zegels mee te geven? Kan gebeuren, ga dan met je kassabon naar de servicebalie. Je ontvangt dan alsnog de spaarzegels.

Hoe ontvang ik mijn digitale spaarzegels als ik mijn boodschappen online bestel?

Als je je SmaakmakersPas hebt gekoppeld aan je online account worden de zegels automatisch toegevoegd in de SmaakmakersApp als je je pas gebruikt bij je aankoop.

Kan ik de zegels van digitale en fysieke spaarkaarten samenvoegen?

Helaas niet, op dit moment worden alleen volle spaarkaarten geaccepteerd.

Ik maak gebruik van de Online Boodschappenservice en heb geen zegels ontvangen, wat nu?

Indien u digitaal spaart, staat uw SmaakmakersPas goed gekoppeld in de SmaakmakersApp? Indien dat zo is, wacht tot de volgende dag. Het kan soms even duren voordat de bijschrijving van jouw digitale zegels zijn verwerkt. Zijn de zegels de volgende dag nog niet bijgeschreven? Neem dan contact op met de klantenservice van DekaMarkt.

Spaart u fysieke zegels? Neem contact op met de klantenservice van DekaMarkt via het contactformulier of neem telefonisch contact op via 088-313 5555.



Hoe kan ik aan een spaarkaart komen?

Bij de servicebalie, de kassa’s en online zijn de spaarkaarten verkrijgbaar.



Hoe werkt de garantie tijdens de actie?

Tijdens de looptijd van de spaaractie breng je het defecte product terug naar de winkel waar het product is aangekocht. Het is mogelijk om een vervangend item te krijgen als het artikel nog aanwezig is.

Mijn vraag staat hier niet tussen, wat nu?

Neem dan contact op met de klantenservice van DekaMarkt.

Wanneer ontvang ik een spaarzegel?

Je ontvangt bij elke € 5,- aan boodschappen* een spaarzegel. Ook ontvang je extra zegels bij diverse wekelijkse actieproducten. Onderaan de kassabon staat vermeld hoeveel zegels je ontvangt.

 

* De niet toegestane artikelen/productgroepen, waaronder tabak, sterk alcoholische dranken, geneesmiddelen, zuigelingenvoeding tot 6 maanden, boeken, telefoonkaarten, postzegels, cadeaukaarten en waardebonnen, loten, data- en beltegoeden, vervoersbewijzen, toegangskaarten en statiegeld, zijn uitgezonderd van deze actie.

Tot wanneer ontvang ik spaarzegels?

Je ontvangt de spaarzegels van zondag 22 augustus t/m zaterdag 30 oktober 2021.

Waar kan ik voor sparen?

Bij 15 spaarzegels is de spaarkaart vol. De volgende 11 spaaritems* kun je aanschaffen met de volgende bijbetaling:

Spaar item

van-prijs

Voor-prijs (bij inlevering volle spaarkaart)

Kortingspercentage

Schilmes (Paring knife)*

19,95

2,99

85%

Universeel mes (Utility knife)*

19,95

2,99

85%

Broodmes (Bread knife)*

29,95

4,99

83%

Vleesmes (Slicing knife)*

29,95

4,99

83%

Santoku mes (Santoku knife)*

39,95

4,99

88%

Koksmes (Chef’s knife)*

39,95

4,99

88%

Steakmes x2 (Steak knife)*

39,95

4,99

88%

Messenblok (Knife block)

39,95

9,99

75%

WMF multifunctionele stoompan*

149,99

29,99

80%

 

* Let op: De minimale leeftijd voor het inwisselen van spaarkaarten en afnemen van de messen is 16 jaar. Aan personen onder de 16 jaar verkopen wij geen messen. Let op bij gebruik van de messen, dit zijn kwalitatieve en erg scherpe keukenmessen.

Kan ik digitaal sparen ook weer uitzetten?

Dat kan door in het menu van de SmaakmakersApp te klikken op Meer -> Mijn account -> Smaakmakers digitaal sparen en daar digitaal sparen uit te vinken.

Ik heb geen zegels ontvangen in de app, wat nu?

Wacht tot de volgende dag. Het kan soms even duren voordat de bijschrijving van jouw digitale zegels zijn verwerkt. Zijn de zegels de volgende dag nog niet bijgeschreven? Neem dan contact op met de klantenservice van DekaMarkt.

Kan ik ook digitale en fysieke spaarkaarten tegelijk inleveren?

Dat kan, let er wel op dat alleen volle spaarkaarten worden geaccepteerd. Het is niet mogelijk om fysieke zegels om te zetten naar digitale spaarzegels of andersom. Volle fysieke en digitale spaarkaarten kunnen tegelijkertijd ingeleverd worden bij de kassa of zelfscan.

Kan ik extra zegels kopen?

Zegels worden enkel meegegeven bij iedere € 5,- aan boodschappen bij DekaMarkt en wekelijks wisselende actieproducten. De zegels zijn niet te koop.

Als iemand voor mij in de kassarij zijn of haar zegels niet wilt, mag ik deze dan ontvangen?

Het is voor de medewerkers van DekaMarkt niet toegestaan om de zegels door te geven aan de volgende klant.



Wat als mijn gewenste item niet voorradig is?

We doen er alles aan om gedurende de gehele spaaractie alle items op voorraad te hebben. Het kan echter voorkomen dat er iets uitverkocht raakt. Vraag na in de winkel of de betreffende item nog binnenkomt. Als dit niet zo is geldt helaas op=op.





Hoe werkt de garantie na de actie?

Na afloop van de spaaractie kun je een melding aanmaken via het contactformulier op onze website.