Waar en wanneer ontvang in een Eropuitjes actievoucher?

Van zondag 8 juli t/m zaterdag 18 augustus 2018 ontvang je bij iedere € 15,-* aan boodschappen een actievoucher, bij vier actievouchers heb je een 2e kaartje of overnachting gratis.
De Eropuitjes vouchers zijn alleen in de DekaMarkt supermarkten en bij de DekaMarkt bezorgservice te verkrijgen.

* Tabak, sterk alcoholische dranken, geneesmiddelen, babyvoeding tot 1 jaar, boeken, telefoonkaarten, postzegels, cadeaubonnen en statiegeld uitgezonderd. Ook alle bestellingen via dekawijnmarkt.nl zijn uitgezonderd i.v.m. online betaling. Mocht je echter de wijnbestelling in de winkel ophalen en om de actievouchers vragen, dan krijg je die uiteraard van DekaMarkt.

Wat kan ik met een Eropuitjes voucher doen?

Op elke actievoucher staat een unieke code. Met deze code kun je via deze website het 2e kaartje of de 2e overnachting gratis bestellen. Je hebt minimaal vier unieke codes (dus minimaal vier actievouchers) nodig.

Hoe kom ik aan een tweede kaartje of tweede overnachting gratis?

2e kaartje gratis voor een dagje uit

  • Bekijk de deelnemende dagjes uit op de homepage van deze website.
  • Klik bij het dagje uit van je keuze op ‘kies’.
  • Vul vervolgens de gevraagde gegevens in en kies het aantal toegangskaarten dat je wilt ontvangen.
  • Voer de unieke codes van vier vouchers in. Je hebt vier vouchers nodig voor één gratis 2e kaartje.
  • Elk gratis kaartje wordt direct verrekend met het totaalbedrag. Dit zie je onder het totaaloverzicht staan.
  • Controleer je bestelling.
  • Vervolgens word je doorgestuurd naar de betaalpagina. Daar kun je betalen m.b.v. iDeal of creditcard.
  • Als de betaling gedaan is, keer je terug naar de website en kun je direct je toegangskaarten downloaden. De toegangskaarten ontvang je ook per e-mail.
  • Print de toegangskaarten uit en neem deze mee naar de entree van het gekozen dagje uit.
  • Let op: je kunt tot 15 oktober 2018 toegangskaarten kopen. Check voordat je toegangskaarten koopt de openingstijden van het dagje uit.

2e overnachting gratis

  • Bekijk de deelnemende hotels op de homepage van deze website.
  • Op de ‘info’-pagina lees je hoe je bij het betreffende hotel je verblijf kunt reserveren, én hoe je je DekaMarkt-vouchers hiervoor gebruikt.
  • Bij de hotels geldt: als je twee overnachtingen boekt, hoef je er maar één te betalen. Hou er rekening mee dat je – bij het inchecken – je vier DekaMarkt-vouchers inlevert. Neem ze dus mee als je naar het hotel gaat!
  • Let op: boek voor 15 oktober 2018 je verblijf. De actie geldt alleen op een verblijf voor 31 januari 2019. Deze actie is niet geldig i.c.m. andere acties en/of kortingen (van het hotel).
Kan ik de actievouchers ook kopen?
De vouchers worden enkel meegegeven bij iedere € 15,- aan boodschappen bij DekaMarkt. De actievouchers zijn niet te koop.
Kan ik de actievouchers ook inwisselen voor geld?

De actievouchers zijn niet inwisselbaar voor contant geld. En niet geldig in combinatie met andere acties en/of kortingen. De toegangskaarten kunnen alleen verzilverd worden bij de kassa van het desbetreffende dagje uit.

Ik maak gebruik van de Online Boodschappenservice en heb geen actievoucher ontvangen, wat nu?

Is de bezorger een keertje vergeten een actievoucher mee te leveren? Dit kan gebeuren! Neem hiervoor contact op met onze bezorgservice via telefoonnummer 088 - 313 5555 keuze optie 1 of vul het contactformulier in op onze website.

Als iemand voor mij in de kassarij zijn of haar actievoucher niet wilt, mag ik deze dan ontvangen?
Het is voor de medewerkers van DekaMarkt niet toegestaan om de kaartjes door te geven aan de volgende klant. De klant die de actievoucher niet wil ontvangen, mag dit uiteraard zelf bepalen en aan je weggeven.
Ik heb acht vouchers met unieke codes. Ik wil met deze unieke codes graag één gratis kaartje bij één dagje uit bestellen en één

Ja, dat kan. Echter, je kunt geen gecombineerde bestelling doen. Je kiest eerst voor één dagje uit, doorloopt het hele proces en bestelt minimaal twee toegangskaarten en voert bij de betaalpagina vier unieke codes in. Je ontvangt dan één toegangskaart gratis. Wanneer je deze toegangskaarten besteld hebt, kun je ervoor kiezen terug te keren naar het overzicht met Dagjes Uit. Hier kun je opnieuw een dagje uit kiezen en het bestelproces doorlopen.

Ik heb meer dan vier vouchers met unieke codes ontvangen. Kan ik dan ook meerdere gratis kaarten bestellen?

Ja, dat kan. Je hebt bijvoorbeeld twaalf vouchers met unieke codes ontvangen. Bij de betaalpagina kun je alle twaalf unieke codes invoeren. Als je dan zes toegangskaarten bestelt, dan ontvang je de drie goedkoopste toegangskaarten gratis.

Mijn unieke code(s) werkt/werken niet, wat kan ik doen?

Controleer of de unieke codes goed ingevuld zijn. Iedere code is uniek en bestaat uit zes karakters. Zowel cijfers als letters en hoofdlettergevoelig. Probeer het na een half uur nog eens. Mocht de code alsnog niet werken, neem dan contact op met de Helpdesk via de mail info@dekamarkt-eropuitjes.nl

De site werkt erg langzaam en laadt ook erg traag. Wat te doen?

Er bestaat een grote kans dat het erg druk is op de website. Sluit het programma en probeer het een uurtje later nog eens.

Hoe lang zijn de toegangskaarten geldig?

De toegangskaarten zijn geldig van 8 juli t/m 31 oktober 2018. Deze datum staat ook vermeld op de toegangskaarten. Kies je voor een verblijf in een hotel? Dan kun je boeken op data vóór 31 januari 2019. Voor sommige dagjes uit geldt een andere datum. Deze datum staat dan vermeld bij het dagje uit.

Ik heb geen e-mail ontvangen met mijn toegangskaarten. Wat nu?

Geen nood. Heb je al gekeken in je overige postbussen? Zoals de SPAM-box, de reclame of ongewenste mailbox? Het kan voorkomen dat de mail in één van de overige boxen terecht is gekomen. Misschien heb je een verkeerd mailadres ingevuld of een typefoutje gemaakt. Neem hiervoor per mail contact op met de klantenservice via info@dekamarkt-eropuitjes.nl, dan helpen we je verder.

Mijn toegangskaart is beschadigd. Wat moet ik doen?

Wanneer de barcode op je toegangskaart nog helemaal intact is hoef je je geen zorgen te maken. Is de barcode gevouwen of beschadigd? Dan dien je je toegangskaart opnieuw te printen.

Ik heb geen printer, wat nu?

Geen paniek. Het toegangsbewijs ontvang je ook in je mailbox. Is er iemand in je familie die dit kan printen? Neem anders contact met de klantenservice via info@dekamarkt-eropuitjes.nl op, zij helpen je graag verder.

De cartridge van mijn printer was halverwege het printen van de toegangskaart leeg. Wat nu?

Bij de ingang van het dagje uit wordt de unieke barcode met een scanner elektronisch gecontroleerd. Voor deze controle is het van belang dat je toegangskaart compleet is. Je dient dan ook het toegangsbewijs opnieuw te printen, op een andere printer of met een nieuwe cartridge.

Is mijn toegangskaart veilig tegen namaak?

Elke toegangskaart bevat verschillende beveiligingselementen. Aan de ingang van het dagje uit wordt je toegangskaart gescand en elektronisch op echtheid getest. Nagemaakte of gekopieerde toegangskaarten worden meteen herkend.

Ik ben mijn bevestigingsmail kwijt waarmee ik mijn toegangskaart(en) kan printen.

Je kunt een e-mail sturen naar info@dekamarkt-eropuitjes.nl. Vermeld daarin het emailadres waarmee de toegangskaarten besteld zijn. Je ontvangt dan spoedig de toegangsbewijzen van ons. Klik hier om een mail naar onze helpdesk te sturen.

Kan ik na het aanschaffen van de toegangskaarten nog voor een ander dagje kiezen?

Nee, de aangeschafte kaartjes kunnen alleen gebruikt worden voor het desbetreffende dagje uit en kunnen niet geruild worden.

Staat je vraag er niet tussen?

Neem dan contact op met de klantenservice via de mail klantenservice@dekamarkt.nl of per telefoon 088- 313 5555. Zij zijn bereikbaar van maandag t/m zaterdag tussen 07:00 tot 20:00 uur.

Waar kan ik meer informatie vinden over de actie?
Neem eens een kijkje op www.dekamarkt.nl/eropuitjes voor de actievoorwaarden van de spaaractie.