Algemeen

Tot wanneer kan ik mijn volle spaarkaart inleveren bij ARTIS?

Je kunt t/m 6 oktober 2023 de spaarkaarten inleveren bij ARTIS.
LET OP: het reserveren van een starttijd via artis.nl/dekamarkt is verplicht.

Kan ik extra zegels kopen?

Zegels worden alleen meegegeven bij iedere €25,- aan boodschappen bij DekaMarkt en wekelijks wisselende actieproducten. De zegels zijn niet te koop.

Hoe kan ik aan een spaarkaart komen?

Bij de servicebalie, de kassa’s en online zijn de spaarkaarten verkrijgbaar.

 

Bezoekersinformatie

Wat zijn de openingstijden van ARTIS?

De openingstijden van ARTIS kun je op de website van ARTIS vinden.

 

Moet ik een starttijd reserveren?

ARTIS reguleert een maximaal aantal bezoekers. Daarom is het noodzakelijk om voor je bezoek een starttijd te reserveren via via artis.nl/dekamarkt.

 

Hoe reserveer je een toegangskaart?

  1. Ga naar artis.nl/dekamarkt
  2. Kies voor ‘Ik wil een starttijd reserveren’ en vervolgens voor ARTIS.
  3. Selecteer het gewenste aantal ‘Starttijd tickethouder DekaMarkt’ tickets.
    LET OP: deze tickets zijn alleen geldig in combinatie met een volle spaarkaart met 18 ARTIS spaarzegels.
  1. Kies een dag en tijd.
    LET OP: Je kunt alleen tijdens dit tijdslot bij ARTIS naar binnen.
  1. Je ontvangt per email de bevestiging.
  2. Je dient de tijdreservering bij de Hoofdentree te tonen i.c.m. jouw volle spaarkaart. Lever deze in bij de Hoofdentree van ARTIS.
  3. Daarna kun je ARTIS bezoeken.
Moet ik in ARTIS nog een kaart kopen?

Je kunt met jouw volle spaarkaart of digitale reservering en tijdslot direct naar de ingang van het park lopen. DekaMarkt klanten hoeven niet eerst langs de kassa. Medewerkers van ARTIS nemen je volle spaarkaart aan en verlenen toegang tot het park. 1 volle spaarkaart is geldig voor 1 persoon (ARTIS-Micropia en ARTIS-Groote Museum uitgesloten). Als je met meerdere personen bent, maar je hebt niet voldoende spaarkaarten, dan kun je een toegangskaart kopen aan de kassa bij ARTIS.

Parkeren

Kom je met de auto naar ARTIS? Dan kun je bij de uitgang je inrijkaart tegen betaling omzetten naar een uitrijkaart.

Mijn vraag staat hier niet tussen, wat nu?

Neem dan contact op met de klantenservice van DekaMarkt.