Het spaarprogramma Smaakmakers van DekaMarkt is gestopt per 31 maart 2024. Je kan niet meer je punten inwisselen.
De meest gestelde vragen op dit moment
Je kan jouw geplaatste orders en kassabonnen voorlopig blijven inzien.
De openingstijden vind je in het onderdeel winkels van deze site. Uiteraard staan de openingstijden ook op de deuren van de winkel.
De aanbiedingen voor aankomende week tonen wij elke zaterdag vanaf 09.00 uur op onze site. Deze kan je vinden onder aanbiedingen.
Je kunt je via de afmeldlink in onze nieuwsbrief afmelden. Je vindt de link waarmee je kunt uitschrijven helemaal boven- en onderaan de nieuwsbrief.
Je kunt ook een mail zenden aan onze klantenservice via het contactformulier.
DekaMarkt heeft als deelnemer van de Coalitie Houdbaarheid nu ook de eerste verpakking met houdbaarheidsicoon in de schappen! DekaVers Gerookte Noorse zalm lang gesneden is het eerste product met het “niet gebruiken na datum” -logo, herkenbaar aan het handje-icoon.
Wist je dat er twee soorten houdbaarheidsdatums zijn? Een 'ten minste houdbaar tot'-datum (THT) of een 'te gebruiken tot'-datum (TGT). Wat is nu precies het verschil? Dat lees je hier.
Wij kunnen onze thuisbezorgservice niet aanbieden op een manier die past bij onze formule en onze klantbeloften. Omdat we een ambitieus verbouwings- en verduurzamingsprogramma voor onze filialen hebben, richten we ons de komende tijd volledig hierop en besteden we geen tijd aan het uitbreiden en verbeteren van de online thuisbezorgservice.
Door de verbouwing van de winkels en de uitbreiding en verbetering van het assortiment kunnen klanten in de filialen van DekaMarkt nog beter ervaren waarom DekaMarkt de specialist is in ‘smakelijk eten’.
Boodschappen doen in de winkels van DekaMarkt kan gezellig en uitgebreid, maar ook gemakkelijk en snel. In steeds meer winkels is het door slimme looproutes mogelijk om kort en efficiënt boodschappen te doen en zijn snelle betaaloplossingen aanwezig.
Tijdens de looptijd van de spaaractie breng je het defecte product terug naar de winkel waar het product is aangekocht. Het is mogelijk om een vervangend item te krijgen als het artikel nog aanwezig is.
Je kunt dit melden in het dichtstbijzijnde winkel of in het contactformulier van de klantenservice doorgeven. Voor een snelle afhandeling vragen wij jou in ieder geval de onderstaande gegevens te vermelden:
- naam;
- straat en huisnummer;
- postcode en woonplaats
Vanaf 1 april 2023 gaat de statiegeld op blikjes in. Per blikje wordt € 0,15 statiegeld gerekend. Dit geldt voor alle metalen drankverpakkingen van 3 liter of minder. Je kan de blikjes inleveren in alle DekaMarkt winkels.
Als er statiegeld op een blikje zit, staat onderstaande logo afgebeeld op het product:
Meer informatie over dit initiatief vind je hier.
Veel gestelde vragen per onderwerp
Direct contact met klantenservice
Heb je het antwoord op je vraag niet kunnen vinden? Neem dan direct contact op met onze klantenservice via whatsapp, e-mail, telefoon of Facebook.
Openingstijden
Onze reguliere openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag van 08:00 -17:30 uur via onderstaand telefoonnummer.
Stuur ons een e-mail
Persvoorlichting
Voor persvragen en verzoeken kunnen journalisten contact opnemen met de afdeling Persvoorlichting.
E-mail: pers@dekamarkt.nl
Telefoonnummer Persvoorlichting: 088-313-5550