Persvoorlichting
Voor persvragen en verzoeken kunnen journalisten contact opnemen met de afdeling Persvoorlichting.
E-mail: pers@dekamarkt.nl
Telefoonnummer Persvoorlichting: 088-313-5550
Je kan jouw geplaatste orders en kassabonnen voorlopig blijven inzien.
Sinds 1 juli is de nieuwe Alcoholwet ingegaan en daarmee sterke drank niet meer verkijgbaar online. In onze winkels met een slijterij afdeling, is het wel mogelijk sterke dranken te verkopen.
Vanaf 1 april 2023 gaat de statiegeld op blikjes in. Per blikje wordt € 0,15 statiegeld gerekend. Dit geldt voor alle metalen drankverpakkingen van 3 liter of minder. Je kan de blikjes inleveren in alle DekaMarkt winkels. In verband met de hygiëne neemt onze bezorgservice geen statiegeld blik mee.
Als er statiegeld op een blikje zit, staat onderstaande logo afgebeeld op het product:
Meer informatie over dit initiatief vind je hier.
Vanaf 2023 is het vanuit de wet verboden om online tabak te verkopen. Vooruitlopend op deze nieuwe tabakswet , verkoopt DekaMarkt online geen tabak meer.
De aanbiedingen voor aankomende week tonen wij elke donderdag vanaf 09.00 uur op onze site. Deze kan je vinden onder aanbiedingen.
Je kunt dit melden in het dichtstbijzijnde winkel of in het contactformulier van de klantenservice doorgeven. Voor een snelle afhandeling vragen wij jou in ieder geval de onderstaande gegevens te vermelden:
Wij kunnen onze thuisbezorgservice niet aanbieden op een manier die past bij onze formule en onze klantbeloften. Omdat we een ambitieus verbouwings- en verduurzamingsprogramma voor onze filialen hebben, richten we ons de komende tijd volledig hierop en besteden we geen tijd aan het uitbreiden en verbeteren van de online thuisbezorgservice.
Door de verbouwing van de winkels en de uitbreiding en verbetering van het assortiment kunnen klanten in de filialen van DekaMarkt nog beter ervaren waarom DekaMarkt de specialist is in ‘smakelijk eten’.
Boodschappen doen in de winkels van DekaMarkt kan gezellig en uitgebreid, maar ook gemakkelijk en snel. In steeds meer winkels is het door slimme looproutes mogelijk om kort en efficiënt boodschappen te doen en zijn snelle betaaloplossingen aanwezig.
Je kunt de kratten inleveren bij de servicebalie bij een van onze winkels.
Na afloop van de spaaractie kun je een melding aanmaken bij Fiskars: https://www.fiskars.nl/ondersteuning/klantenservice
Tijdens de looptijd van de spaaractie breng je het defecte product terug naar de winkel waar het product is aangekocht. Het is mogelijk om een vervangend item te krijgen als het artikel nog aanwezig is.
De openingstijden vind je in het onderdeel winkels van deze site. Uiteraard staan de openingstijden ook op de deuren van de winkel.
Je kunt je via de afmeldlink in onze nieuwsbrief afmelden. Je vindt de link waarmee je kunt uitschrijven helemaal onderaan de nieuwsbrief.
Je kunt ook een mail zenden aan onze klantenservice via het contactformulier.
Heb je het antwoord op je vraag niet kunnen vinden? Neem dan direct contact op met onze klantenservice via whatsapp, e-mail, telefoon of Facebook.
Onze reguliere openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag van 08:00 -17:30 uur via onderstaand telefoonnummer.
Voor persvragen en verzoeken kunnen journalisten contact opnemen met de afdeling Persvoorlichting.
E-mail: pers@dekamarkt.nl
Telefoonnummer Persvoorlichting: 088-313-5550