Ontvang ik ook spelzegels bij mijn online bestellingen?

Jazeker, ook als je jouw boodschappen laat thuisbezorgen ontvang je hierbij spelzegels.

Kan ik ook spelzegels sparen in mijn Smaakmakers account?

Nee, bij deze actie is het niet mogelijk om digitaal te sparen.

Waar kan ik voor sparen?

Bij 15 spaarzegels is de spaarkaart vol. De volgende 9 spaaritems kun je aanschaffen met de volgende bijbetaling:

Titel Van-prijs Voor-prijs
(+ 1 volle spaarkaart)
Korting
De Slimste Mens ter Wereld € 34,99 € 17,49 50%
De Slimste Mens ter Wereld Junior € 29,99 € 14,99 50%
Wie is de Mol? € 34,99 € 17,49 50%
Het Jachtseizoen € 29,99 € 14,99 50%
Candy Crush Duel € 24,99 € 12,49 50%
Peaky Blinders € 34,99 € 17,49 50%
De S.P.E.L. Show € 24,99 € 12,49 50%
Buurman & Buurman - bordspel € 14,99 € 7,49 50%
Doe een dier na € 14,99 € 7,49 50%
Hoe kan ik sparen in de SmaakmakersApp?

Digitaal sparen is bij deze actie niet mogelijk.

Hoe ontvang ik mijn spelzegels als ik mijn boodschappen online bestel?

De zegels ontvang je samen met je kassabon van de bezorger.

Ik maak gebruik van de Online Boodschappenservice en heb geen zegels ontvangen, wat nu?

Neem contact op met de klantenservice van DekaMarkt via het contactformulier of neem telefonisch contact op via 088-313 5555.

Hoe kan ik aan een spaarkaart komen?

Bij de servicebalie, de kassa’s en online zijn de spaarkaarten verkrijgbaar.

Hoe werkt de garantie na de actie?

Na afloop van de spaaractie kun je een melding aanmaken via het contactformulier op onze website.

Mijn vraag staat hier niet tussen, wat nu?

Neem dan contact op met de klantenservice van DekaMarkt.

Wanneer ontvang ik een spelzegel?

Je ontvangt bij elke € 5,- aan boodschappen* een spelzegel. Ook ontvang je extra zegels bij diverse wekelijkse actieproducten. Onderaan de kassabon staat vermeld hoeveel zegels je ontvangt.

* De niet toegestane artikelen/productgroepen, waaronder tabak, sterk alcoholische dranken, geneesmiddelen,
zuigelingenvoeding tot 6 maanden, boeken, telefoonkaarten, postzegels, cadeaukaarten en waardebonnen,
loten, data- en beltegoeden, vervoersbewijzen, toegangskaarten en statiegeld, zijn uitgezonderd van deze actie.

Tot wanneer kan ik mijn volle spaarkaart(en) inleveren?

Het inleveren van de spaarkaarten is mogelijk t/m zaterdag 15 januari 2022. Inleveren na deze datum is niet meer mogelijk, zorg er dus voor dat je op tijd jouw volle spaarkaart inlevert.

Tot wanneer ontvang ik spelzegels?

Je ontvangt de spelzegels van zondag 7 november 2021 t/m zaterdag 8 januari 2022.

Ik heb geen zegels ontvangen aan de kassa, wat nu?

Is de kassamedewerker een keertje vergeten zegels mee te geven? Kan gebeuren, ga dan met je kassabon naar de servicebalie. Je ontvangt dan alsnog de spelzegels.

Kan ik extra zegels kopen?

Zegels worden enkel meegegeven bij iedere € 5,- aan boodschappen bij DekaMarkt en wekelijks wisselende actieproducten. De zegels zijn niet te koop.

Als iemand voor mij in de kassarij zijn of haar zegels niet wilt, mag ik deze dan ontvangen?

Het is voor de medewerkers van DekaMarkt niet toegestaan om de zegels door te geven aan de volgende klant.

Wat als mijn gewenste item niet voorradig is?

We doen er alles aan om gedurende de gehele spaaractie alle items op voorraad te hebben. Het kan echter voorkomen dat er iets uitverkocht raakt. Vraag na in de winkel of de betreffende item nog binnenkomt. Als dit niet zo is geldt helaas op=op.

Hoe werkt de garantie tijdens de actie?

Tijdens de looptijd van de spaaractie breng je het defecte product terug naar de winkel waar het product is aangekocht. Het is mogelijk om een vervangend item te krijgen als het artikel nog aanwezig is.