Heb je een vraag over het betalen? Hieronder staan de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag hier niet bij? Vul dan ons contactformulier in. Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met jou op.
Je kunt ook telefonisch contact opnemen met onze klantenservice via 088- 313 5555. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.00-19.00 uur en zaterdag van 08.00-16.30 uur.
Ja, dat kan. Maak dit wel direct kenbaar aan onze bezorger, zodat hier rekening mee gehouden wordt. Er gelden namelijk extra maatregelen. Zo worden er géén emballage en/of kratten ingenomen en betalen kan alléén via Tikkie. Uiteraard blijft ook het behoud van 1,5 meter afstand van toepassing.
Mocht de pintransactie van onze kant niet lukken (door bijvoorbeeld een storing) dan krijgt u van ons via de mail een betaalverzoek om de boodschappen via iDeal te betalen.
Onze excuses voor het ongemak. Hiervoor kun je contact opnemen met onze klantenservice. Dat kan via 088-3135555. Op maandag t/m vrijdag van 07.00 tot 20.00 en op zaterdag van 07.00 tot 17.00.
Nee, alleen zakelijke klanten hebben bij ons de mogelijkheid om op rekening te kopen door middel van Riverty.
Mocht je problemen ondervinden, kun je hier lezen wat te doen en eventueel contact opnemen met Riverty.
Je kunt jouw bestelling bij onze bezorger met Pin, American Express en een Tikke betalen. Het is niet mogelijk om contant of met de app Payconiq te betalen.
De artikelen op de website hebben exact dezelfde verkoopprijs als in de winkel. Je profiteert dus ook gewoon van de actieprijzen. De enige bijkomende kosten zijn de bezorgkosten (tussen de €2,95 en €4,95) en de borg voor de kratten. De borg van €5 per krat krijg je uiteraard terug wanneer de kratten weer worden ingeleverd bij een volgende levering.
Let op! De dag van bezorging is bepalend voor de prijs van de artikelen, niet de dag van bestellen. Je dient dus goed rekening te houden met de looptijd van de folder (zondag tot en met zaterdag). Wanneer je op zaterdag een bestelling plaatst voor maandag gelden er dus andere actieprijzen.
Na ontvangst van jouw boodschappen wordt er direct een e-mail verstuurd met een link naar jouw DekaMarkt account. In deze omgeving vind je een menu ‘Mijn Kassabonnen’ waarin al jouw kassabonnen voor online bestelde boodschappen te vinden zijn. Op deze kassabon vind je direct terug wat je besteld hebt, wat er geleverd is én wat er betaald is. Eventuele verschillen hierin worden duidelijk aangegeven. Ook vind je hier jouw retour emballage, de orderkosten, het aantal zegels en de betaalde borg voor de geleverde kratten.
Ja, dat is zeker mogelijk. Indien je een waardebon hebt kun je deze voor het afrekenen laten scannen door onze bezorger.
Indien je in bezit bent van een cadeaukaart, kun je de barcode, die op de achterkant van de kaart staat, invullen in het vakje Cadeaukaart’ tijdens de bestelling. Ook is het mogelijk om de cadeaukaart door de bezorger te laten scannen. Mocht het bedrag hoger op de kaart zijn dan je bestelling dan blijft het restant van het geld gewoon op de cadeaukaart staan. Deze kun je de volgende keer gewoon weer gebruiken.