Online boodschappen

DekaMarkt is gestopt met het thuisbezorgen van boodschappen. Hieronder staan de meest gestelde vragen. Staat je vraag er toch niet bij? Je kan altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Wat kan ik doen met lege klapkratten die ik nog heb staan?

Je kunt de kratten inleveren bij de servicebalie bij een van onze winkels.

Kan ik de details van mijn geplaatste orders nog zien?

Je kan jouw geplaatste orders en kassabonnen voorlopig blijven inzien. 

Waarom is DekaMarkt gestopt met het thuisbezorgen van boodschappen?

Wij kunnen onze thuisbezorgservice niet aanbieden op een manier die past bij onze formule en onze klantbeloften. Omdat we een ambitieus verbouwings- en verduurzamingsprogramma voor onze filialen hebben, richten we ons de komende tijd volledig hierop en besteden we geen tijd aan het uitbreiden en verbeteren van de online thuisbezorgservice. 

 

Door de verbouwing van de winkels en de uitbreiding en verbetering van het assortiment kunnen klanten in de filialen van DekaMarkt nog beter ervaren waarom DekaMarkt de specialist is in ‘smakelijk eten’.

Boodschappen doen in de winkels van DekaMarkt kan gezellig en uitgebreid, maar ook gemakkelijk en snel. In steeds meer winkels is het door slimme looproutes mogelijk om kort en efficiënt boodschappen te doen en zijn snelle betaaloplossingen aanwezig.